avatar
niezalogowany
użytkownik:   hasło:    
pamiętaj mnie zapomniałem hasła
 
Jest-Lirycznie
poezja wybrana
poezja
poezja - szuflada
opowiadania
teksty
tłumaczenia
galeria
Społeczność
Wsparcie dla JL
download / last: 15
na marginesie
regulamin
test przeglądarki
FAQ
archiwum forum
forum
lista członków JL (2098)
znajdź osobę
Szukaj




Miniatura

ostatnio dodane obrazy:


4001 4000 3999 

Zmień skórkę


19 użytkownik(ów) na stronie

w tym zalogowani:
[brak]
avatar
Misfit
Tak, biorę kwasa, jestem OK.
poezja
dodano:
11 grudnia 2006, 20:32:02


poczucie jedności ze wszystkim



dokładnie na środku mojego łóżka dotknęło mnie to uczucie
kiedy ciepłe fale theta zalały pokój
momenty przeobraziły się w monumenty

była siedemdziesiąt pięć tysięcy dwieście siedemdziesiąta sekunda dnia
gdzieś we wszechświecie wybuchła supernowa
na ziemi zagrzmiała setka błyskawic

i nagle piłem dziewięć butelek szampana
czternaście tysięcy kubków herbaty
sprzedałem dwie lalki barbie pięćdziesiąt siedem długopisów
i narkotyki za piętnaście tysięcy euro
stworzyłem dwieście bilionów plemników
umarłem na raka i urodziłem się jakieś pięć razy


kilka sekund później
dokładnie na środku mojego łóżka
znów jestem sobą i mogę was nienawidzić


komentarze (7)
avatar sadness
2006-12-11, 20:41:36:
mechanik liryczny
[komentarz edytowany przez autora wpisu]
Lennon -jedno jest pewne-peel mógłby zmień profil edukacji na matematykę poetycką:)-nie sprawdzam czy sie liczby zgadzają ale chyba przesadził z tymi rachowaniem-pewnie w sposób "wyrachowany" zastosowany-pointa na szczęście przywraca peela do normalności-choc i ta może byc czystym wyrachowaniem.
no i taki lennonowy tekst-nie potrafię pisac tak, bez obrzydliwych metafor-a szkoda bo mi sie to podoba.

avatar sadness
2006-12-11, 20:44:17:
mechanik liryczny
qrcze-pisalam tu komentarz w tym samym czasie co autor pod moim tekstem-no sory-taki zbieg...heh;)

avatar Lennon Zawodowiec
lukasz.kubackigmail.com
2006-12-11, 20:47:11:
Tak, biorę kwasa, jestem OK.
nie ma przypadków. w każdej sekundzie przynajmniej dwóch ludzi wystawia sobie nawzajem komentarze :)
--
Na polach, w lasach i w świecie zwierząt mających tam schronienie, a tak naprawdę w każdym ogrodzie, można spostrzec rzeczywistość jako coś nieskończenie bardziej prawdziwego, starszego, głębszego i bardziej godnego podziwu niż wszystko, co stworzył człowiek, jako coś, co przetrwa, gdy martwy, mechaniczny i betonowy świat znów zniknie, pokryty rdzą i zamieniony w ruinę --- gg. 7862211

avatar sadness
2006-12-11, 20:51:38:
mechanik liryczny
ahc-tak zapomniałam,że potrafisz liczyć-to jest oki.:)

avatar Mihaly
2006-12-12, 18:57:24:
   
trochę efekciarskie w trzeciej strofie, ale podoba się
--
- aleś cham! - o wizerunek dbam

avatar Randall Patrick McMurphy
szatan85buziaczek.pl
2006-12-12, 19:34:32:
suspended
Hmm, po trzech strofach myślałem że zmierzasz donikąd ;) Ale jednak nie, fajna końcówka, jest dobrze.

Zdrówka.
--
Bethlehem Abortion Clinic

avatar Lennon Zawodowiec
lukasz.kubackigmail.com
2006-12-12, 19:43:27:
Tak, biorę kwasa, jestem OK.
przyznam się wam, że po tej efekciarskiej trzeciej strofie sam się bałem, że zmierzam donikąd. ale dobrze, że udało się jednak nie.
--
Na polach, w lasach i w świecie zwierząt mających tam schronienie, a tak naprawdę w każdym ogrodzie, można spostrzec rzeczywistość jako coś nieskończenie bardziej prawdziwego, starszego, głębszego i bardziej godnego podziwu niż wszystko, co stworzył człowiek, jako coś, co przetrwa, gdy martwy, mechaniczny i betonowy świat znów zniknie, pokryty rdzą i zamieniony w ruinę --- gg. 7862211

O utworze:

punkty redakcji: 0
wyświetleń:795
komentarzy:7
ulubionych 1

w ulubionych u:
i

Nawigacja:

Wszyscy autorzy
  poprzedni   lista utworów   następny  

Misfit
  poprzedni   lista utworów   następny  

 
 

Akcje:


Wykonanie serwisu (C) Jacek Jursza (projektowanie stron). Wszelkie materiały zamieszczone na stronie są własnością ich twórców.