avatar
niezalogowany
użytkownik:   hasło:    
pamiętaj mnie zapomniałem hasła
 
Jest-Lirycznie
poezja wybrana
poezja
poezja - szuflada
opowiadania
teksty
tłumaczenia
galeria
Społeczność
Wsparcie dla JL
download / last: 15
na marginesie
regulamin
test przeglądarki
FAQ
archiwum forum
forum
lista członków JL (2104)
znajdź osobę
Szukaj




Miniatura

ostatnio dodane obrazy:


4005 4003 4001 

Zmień skórkę


17 użytkownik(ów) na stronie

w tym zalogowani:
[brak]
avatar
timothy leary jest martwy
mechanik liryczny
poezja
dodano:
22 sierpnia 2006, 16:53:35


god@heaven.com

codziennie wysyłałem jej róże
krwawiły w obcych rękach
- moje są zbyt wrażliwe

kapitalizm jest jak ketonal
inni cierpią za ciebie

codziennie wysyłałem smsy
bo z kolan bym się nie podniósł
kilka razy na google earth
zwiedziłem rzym

short message service to tylko
sto sześćdziesiąt znaków
może przekonałbym go w mailu


komentarze (14)
avatar aventia
aventiagmail.com
2006-08-22, 17:01:24:
/idiotka na KaCu/
,,kilka razy na google earth
zwiedziłem rzym

short message service to tylko
sto sześćdziesiąt znaków
może przekonałbym go w mailu"

_

Dlaczego róże krwawiły w obcych rękach, bo te należące do osoby mówiącej są zbyt wrażliwe? To raczej na odwrót - że PL ma zbyt wrażliwe ręce do trzymania róż, które przecinają mu cienką (wrażliwą) skórę.... :?

Dwuwersu z SMS-ami też nie rozumiem, pozbyłabym się go lub zastąpiła czymś podobnym, ale nie z sms-ami (peryfraza w tym miejscu się nie sprawdza; tzn. peryfraza do zaakceptowania, smsy nie).

Takie moje zdanie. Do zacytowanego się nie czepiam, bo podoba się.
--
res sacra miser

avatar michaleski
2006-08-22, 17:03:17:
mechanik liryczny
cos podobnego mi chodziło po łbie ale nie dodałem
--
guru

avatar timothy leary
umarł
2006-08-22, 17:04:04:
mechanik liryczny
no ręce ma zbyt delikatne przecież nie róże. to chyba oczywiste.

avatar worek kości
2006-08-22, 17:39:52:
Who's the fella owns this shithole?
[komentarz edytowany przez autora wpisu]
Kapitalizm jest jak ketonal. Ketonal - środek przeciwbolowy powodujący potworne skutki uboczne. Kapitalizm jest jak ketonal, to daje do myslenia. Twoj wniosek o cierpieniu innych mi sie jednak nie spodobał. A czy pisanie maila do Boga jest fajne? Coż, gdy nie było internetu, nikt do Niego nie pisał listow nawet tradycyjnie. Hmm... Szokujące ale puste. Oryginalne ale bezużyteczne. To moje zdanie.
--
bembergiem w berg

avatar kiwaczek
2006-08-22, 18:02:23:
mechanik liryczny
michaleski i dobrze hehe
czekam na inne
pozdrawiam

avatar michaleski
2006-08-22, 18:21:54:
mechanik liryczny
pewnie ze dobrze hehe
--
guru

avatar Lennon Zawodowiec
gluciorrowp.pl
2006-08-22, 22:18:25:
Tak, biorę kwasa, jestem OK.
no kurwa, panie timothy, coś się u ciebie ruszyło z tymi wierszami. pierwszy od niepamiętnych czasów taki, który czytam - i nie poznałbym czyj :P mi się podoba, taki jak za starych czasów, zmieszaj jeden pomysł ze szczyptą ironii.
--
Na polach, w lasach i w świecie zwierząt mających tam schronienie, a tak naprawdę w każdym ogrodzie, można spostrzec rzeczywistość jako coś nieskończenie bardziej prawdziwego, starszego, głębszego i bardziej godnego podziwu niż wszystko, co stworzył człowiek, jako coś, co przetrwa, gdy martwy, mechaniczny i betonowy świat znów zniknie, pokryty rdzą i zamieniony w ruinę --- gg. 7862211

avatar timothy leary
umarł
2006-08-22, 22:39:18:
mechanik liryczny
czy to tak dobrze, że tracę styl panie Lennon?

avatar Lennon Zawodowiec
gluciorrowp.pl
2006-08-22, 23:07:27:
Tak, biorę kwasa, jestem OK.
kurwa, trzeba eksperymentować. imho warto liznąć trochę różnych stylów i dopiero wybrać najlepszy.
--
Na polach, w lasach i w świecie zwierząt mających tam schronienie, a tak naprawdę w każdym ogrodzie, można spostrzec rzeczywistość jako coś nieskończenie bardziej prawdziwego, starszego, głębszego i bardziej godnego podziwu niż wszystko, co stworzył człowiek, jako coś, co przetrwa, gdy martwy, mechaniczny i betonowy świat znów zniknie, pokryty rdzą i zamieniony w ruinę --- gg. 7862211

avatar timothy leary
umarł
2006-08-22, 23:14:04:
mechanik liryczny
nie kurwuj tyle kurwa. co drugie słowo to kurwa. tak nie wolno.

avatar Lennon Zawodowiec
gluciorrowp.pl
2006-08-22, 23:37:53:
Tak, biorę kwasa, jestem OK.
wiem że nie wolno, ale tu akurat została kurwa użyta do podkreślenia emocjonalnego stylu wypowiedzi, zamiast wykrzyknika nie zaś zamiast przecinka.
--
Na polach, w lasach i w świecie zwierząt mających tam schronienie, a tak naprawdę w każdym ogrodzie, można spostrzec rzeczywistość jako coś nieskończenie bardziej prawdziwego, starszego, głębszego i bardziej godnego podziwu niż wszystko, co stworzył człowiek, jako coś, co przetrwa, gdy martwy, mechaniczny i betonowy świat znów zniknie, pokryty rdzą i zamieniony w ruinę --- gg. 7862211

avatar timothy leary
umarł
2006-08-22, 23:39:08:
mechanik liryczny
nie potrzebnie się gotujesz.

avatar Lennon Zawodowiec
gluciorrowp.pl
2006-08-22, 23:45:18:
Tak, biorę kwasa, jestem OK.
ale przynajmniej jest pompa. testuję cierpliwość moderatorów.
--
Na polach, w lasach i w świecie zwierząt mających tam schronienie, a tak naprawdę w każdym ogrodzie, można spostrzec rzeczywistość jako coś nieskończenie bardziej prawdziwego, starszego, głębszego i bardziej godnego podziwu niż wszystko, co stworzył człowiek, jako coś, co przetrwa, gdy martwy, mechaniczny i betonowy świat znów zniknie, pokryty rdzą i zamieniony w ruinę --- gg. 7862211

avatar timothy leary
umarł
2006-08-23, 00:44:39:
mechanik liryczny
to tu jest moderator?

O utworze:

punkty redakcji: 0
wyświetleń:871
komentarzy:14
ulubionych 1

w ulubionych u:
i

Nawigacja:

Wszyscy autorzy
  poprzedni   lista utworów   następny  

timothy leary jest martwy
  poprzedni   lista utworów   następny  

 
 

Akcje:


Wykonanie serwisu (C) Jacek Jursza (projektowanie stron). Wszelkie materiały zamieszczone na stronie są własnością ich twórców.